Saturday 26 August 2017

Forex Hemligheter Pdf


Hej där, välkommen till den här sidan av mig. Här kan du ladda ner en kopia av den här boken och lära dig grunden för effektiv handel. Den totala storleken på Miracle Forex Secrets är 43,67 MB och är i PDF-format. Du kan kopiera den över alla dina digitala medieenheter, t. ex. tablett, smart telefon och datorer. Detta är den enda webbsidan som ger en gratis kopia så säkra din idag Det finns endast 7 tillgängliga just nu. Faktum är att alla kopior kan gå ut när du når denna sida. Oroa dig inte eftersom den här boken är värt att köpa, och kommer sannolikt att spara dig från att göra ett dyrt handelsfejl. Du lär dig hur du kan följa marknaden och vet när rätt tid att handla är så att du kan skapa de största vinsterna. Denna ritning är din nyckel till dollarmarknaderna och kan göra allt från det egna hemmet. Jag personligen hittade denna guide att vara fantastisk. Det är väldigt mycket steg för steg och gör bort från alla huvudvärk som är typiska för andra Forex-böcker som finns på marknaden. Författaren testar hans teorier ganska noga och dike de som inte kan skapa några intäkter för dig. För att lyckas måste du ha en mentor. Någon som kan inspirera dig, någon som lyssnar på dig, någon som ger dig råd om du vill höra det eller inte. Om du inte har en mentor, den som hjälper dig att komma till toppen, fortsätt titta. För mig är min farbror Jack. Jag vet att det var många gånger som han kände att jag inte lyssnade men jag var alltid. Tack för allt du gör, den här boken är tillägnad dig. Innehåll Förord ​​xi Bekräftelser xiii Ansvarsfriskrivning xv Introduktion xvii Del 1 1 Grunderna 1 3 Vad du måste veta för att komma igång 3 Tillbaka till grunderna: En historia av FOREX FOREX kontra lager 7 FOREX kontra futures 9 Stora valutor och par 11 Den amerikanska dollarn 11 Euro 12 Den australiensiska dollar 12 Den kanadensiska dollar 13 Den brittiska pund 13 Den schweiziska francen 14 Den japanska yenen 14 Den nyazeeländska dollar 15 Dollarindexet 15 Dow Jones Industrial Average (DJIA) Gold CFDs 16 Råolja 17 Cross Rate Valutapar 17 Exotiska Valutapar 18 Kinesiska Yuan eller Renminbi 18 Svenska Kronan 18 Norska Krone 19 Den irakiska dinaren 19 2 16 v vi INNEHÅLL 3 Vem som helst kan lära sig Forex 21 Forex 101 21 Öppna en position 21 Handel på marginal 23 Hantera en position 23 Stängning en position 24 Pips and Lot 24 Lot 27 Order Types 27 Var går marknaden 29 Stopp och mål 32 Spreads and Swaps 33 Tekniskt mot Fundamental 34 Förbered dig själv noga innan du hoppar in på marknaden 37 Forex Trading Accounts 37 Välja en mäklare 38 Verktyg 47 Vem handlar FOREX 49 Vilken typ av handlare är jag 50 Handelstekniker 51 Handlarna Nivåer av uppstigning 55 Money Management 59 61 4 Del 2 5 Hemligheten att tjäna pengar 61 Är du verkligen anpassad till Handel i Forex Market Trading Trading Planer 62 Regler och Disciplin 67 Hur marknaden fungerar 73 Regler för att arbeta med marknaden 74 Pappershandel 77 Hur man behåller vinsten 81 Money Management 81 Hantera Risk 86 Hävstångseffekt och sann hävstång 87 Overtrading och överförsikt 89 Överleverans 91 Handelsförväntningar 92 6 INNEHÅLL vii Del 3 7 Handelspsykologi 93 Mastering Emotions 95 Handelspsykologi 95 Känslor av handel 99 Hur man går ut ur en dålig handel Bli ett proffs 110 105 113 8 Mänskliga saker för stora vinster Affirmations 113 Kraften i nätverk 117 Grundläggande Analys 121 Del 4 9 Ekonomi 123 Vad betyder ekonomisk frigörelse 123 Grundläggande analys 123 Dow Theory 125 Grundläggande indikatorer 127 Japans penningpolitik 137 FOREX Curre ncy Carry Trade 139 Interventioner 140 Bruttonationalprodukt (BNP) 142 Handel med nyheterna 143 Vad är kontrariska indikatorer 145 Tekniska analyser 147 Del 5 10 Tekniska indikatorer 149 Tekniska analyser 149 Typer av diagram som visar pris Åtgärd 150 Trendindikatorer 162 Marknads - och volatilitetsindikatorer 168 Förståelse Oscillatorer 173 En unik indikator: Ichimoku Kinko Hyo 176 Skillnader 177 Tekniska mönster 181 Lysstakar 181 Kartmönster mönster 185 Bakgrundsmönster 186 Fortsättningsmönster 192 11 viii INNEHÅLL Elliott Waves 203 Harmoniska prismönster 208 Fractaler 214 Handla nakna (endast prisåtgärd) 12 Stöd och motstånd 217 Stöd 217 Motstånd 218 Trendlines 219 Rörande medelvärden 219 Övriga indikatorer 220 Ange positioner 221 Utgående positioner 222 Vridpunkter: arbetar de 222 psykologiska nivåer 226 Använda flera tidsramar 228 Trend är din vän 231 215 13 Automatiserad handel 233 Expertrådgivare och automatiska programmeringsgränssnitt ( API) 233 Avancerade robotar: Neur al Nätverk i FOREX Bygga din portfölj 239 235 Del 6 14 Hemligheter till FOREX Diversification 241 FOREX Options 241 Spot FOREX Options 246 FOREX Futures 247 Forex Exchange-Traded Funds (ETF) Kontrakt för Skillnader (CFD) 249 Varor 250 Index (Värdepapper) 251 Mina favorit sätt att handla 253 Breakouts 253 Channeling 258 Hedging 261 Basic Oscillator-Based Strategy 262 Grundläggande Moving-Average Crosses 263 Handelsbrister 264 Dagligen Högt Lågt 265 248 15 INNEHÅLL Ix SLUTSATS 269 BILAGA 273 ORDLISTA 289 BIBLIOGRAFI 299 INDEX 301 Förord ​​Det finns många böcker på marknaden som täcker föremålet för Forex trading. Men jag tror att det hittills aldrig har varit en bok om detta unika ämne som helt klart har beskrivit ämnet för FOREXa-universet helt eget. Forex-marknaden är en anonym enhet som har många ansikten, och varje enskild person som deltar i det lämnar ett fotavtryck som bara kan förändra deras personliga omständigheter baserat på deras individuella förhoppningar och drömmar för framgång. Denna bok skrevs med flera syften i åtanke. Först och främst är denna bok utformad för att informera och utbilda den potentiella Forex-handlaren om ett fält som växer exponentiellt runt om i världen och når upp till miljoner individer från alla samhällsskikt. Det är en marknad som reserverades för ett fåtal få år sedan, men nu är det i händerna på någon, även de som inte har någon formell ekonomisk utbildning. Av detta skäl är det mycket viktigt att inkludera en kvalificerad synvinkel från ett verkligt handlareperspektiv, en näringsidkare som redan har rest genom alla steg och upplevt många fallgropar men nu vill dela den här informationen med dig för att hjälpa dig att undvika eller, minimera i alla fall eventuella negativa effekter genom utbildning och solida pengarhanteringsmetoder. Den här boken är också avsedd att ge en översikt över alla grundprinciper som är inblandade i FOREX och handelsprocessen, så att en ny näringsidkare enkelt kan få alla verktyg som behövs för att säkerställa en snabb start. Det riktar sig också till den mellanhandlare som redan har börjat processen men kan använda vissa vägledningar och kompletterande verktyg, med tonvikt på vikten av ett solidt pengarhanteringsprogram och det rätta för att utveckla en framgångsrik handels karriär. Skriven från insynsperspektivet hos en erfaren FOREX-näringsidkare som har gått igenom alla steg tills en stabil och konsekvent framgång uppnås är den här boken inriktad på att påpeka de potentiella faror som varje näringsidkare kommer att stöta på någon gång. I början kommer det att erbjuda xi xii PREFACE lösningar för att hjälpa dig att förstå hur man mildrar många av riskerna med att fokusera på särskild uppmärksamhet på den förberedande beredningen, utbildningen och träningen som behövs för att bli en sann professionell inom detta område. Översikten innehåller en historia av FOREX och dess grunder samt en grundlig beskrivning av alla grundläggande, tekniska och psykologiska aspekter och hur de sammanfogar och interagerar med marknadens beteende. Slutligen beskrivs några av de föredragna handelssystemen i detalj och diskuteras som extra element för att hjälpa dig att träna och bygga din handelsverktygslåda. Jag hoppas att du kommer att njuta av den här boken och dess koncept. Kan det ta dig ett steg närmare att bli en konsekvent vinnare och en utbildad och säker FOREX-handlare. Bekräftelser Som du ofta läser på bekräftelsessidan, tar författaren några korta linjer att säga tack. En sida med uppskattning finns i nästan varje bok och den här är inte annorlunda, främst för att ett projekt som detta bara är omöjligt att framgångsrikt slutföra utan att ett helt lag kombineras. För mig måste jag tacka först. Jag kan göra allt genom Honom som ger mig styrka. Filippinerna 4:13 Vi kan inte göra det på egen hand. Det är styrkan som kommer genom Jesus Kristus som tillåter oss att behärska de svåra situationerna i livet och att lyckas där all mänsklig visdom bara ser misslyckande. Jag läste igenom mina första böckerbekräftelser (FOREX Made Easy: Sex sätt att handla dollarn) och märkte att några av mitt samma lag fortfarande är med mig och hjälpte till det här projektet, så tack till alla. Jag märkte också att min familj nu är ännu större, jag skulle inte ha kunnat slutföra den här boken om det inte var för min absolut viktiga andra, min vackra fru i mer än 10 år. Tack, Deb, för all tillit och förtroende du gav mig varje dag. I min sista bok kunde jag få min son James namn i boken, så jag lägger bättre till min dotter Jacqueline till den här jag älskar dig båda dyrt. Självklart kommer jag helt enkelt inte att kunna tacka alla individuellt för deras hjälp, men för de handfulla av konstanta bidragsgivare ska jag försöka. När man arbetar för att få en bok som den här är färdig, krävs det mycket läsning av många människor. Jack Lott har varit där varje steg på vägen. Tack Jack för att vara en så stor vän och lagmedlem. Jag vet att du har läst igenom denna bok några hundra gånger och alla som läser det kommer att uppskatta din insats, som jag gör. Jag ser redan fram emot nästa xiii XIV ACKNOWLEDGMENTS-projekt. Michael Thomas har gjort sin skäliga del av läsningen av denna bok och hans specifika uppmärksamhet på FOREX-strategierna kommer att få läsarna uppskattning och förståelse. Tack för all din hjälp och vänskap. Jag skulle vilja ge ett särskilt tack till Caroline för hennes hjälp för att få projektet att flytta och av marken. Slutligen och inte minst tack vare min utgivare McGraw-Hill och hela laget för deras engagemang för att få den här boken till dig. Hej där, välkommen till min sida. Här kan du ladda ner en kopia av den här boken och lära dig grunden för effektiv handel. Den totala storleken på Miracle Forex Secrets är 43,67 MB och är i PDF-format. Du kan kopiera den över alla dina digitala medieenheter, t. ex. tablett, smart telefon och datorer. Detta är den enda webbsidan som ger en gratis kopia så säkra din idag Det finns endast 7 tillgängliga just nu. Faktum är att alla kopior kan gå ut när du når denna sida. Oroa dig inte eftersom den här boken är värt att köpa, och kommer sannolikt att spara dig från att göra ett dyrt handelsfejl. Du lär dig hur du kan följa marknaden och vet när rätt tid att handla är så att du kan skapa de största vinsterna. Denna ritning är din nyckel till dollarmarknaderna och kan göra allt från det egna hemmet. Jag personligen hittade denna guide att vara fantastisk. Det är väldigt mycket steg för steg och gör bort från alla huvudvärk som är typiska för andra Forex-böcker som finns på marknaden. Författaren tester sina teorier ganska noggrant och dike de som sannolikt inte skapar några intäkter för dig. Forex Secret Protocol 2: a version av en lönsam strategi Det nya handelssystemet Forex Secret Protocol v2 består av 11 indikatorer och är utformat för handel på tidsramen M5 eller högre. Forex Secret Protocol v2 (FSP v2) blev snabbt populär bland ett stort antal handelsmän på grund av sina goda resultat. Systemet FSP v.2 kan bestämma den långsiktiga trendrörelsen med indikatorn FSP HTF Trend och använd sedan en av reglerna för strategin för att öppna positioner (detaljer i användarhandboken). Egenskaper för strategin Forex Secret Protocol v2 Typ av strategi: Indikatorplattform: Metatrader4 Valutapar: Alla Handels Tid: Dygnet runt Tidsram: M5 eller högre Rekommenderad mäklare: Alpari Strategy Forex Secret Protocol v2 har flera alternativ handel (konservativ och aggressiv), så vänligen läs i monuale som kan hämtas längst ned i det här inlägget. Generellt är ingångarna i de långa och korta positionerna i systemet intuitiva och enkla för dig att förstå dem. Se bild: För att öppna en Lång position bör vara att indikatorerna blinkar. Avsluta under färg ändras till rött: För att öppna en kort position ska det vara så att indikatorerna blinkade röda. Exit under färg ändras till blått: I arkiverna ForexSecretProtocolv2.rar: Gratis nedladdning Forex Secret Protocol v2 Vänligen vänta, vi förbereder din länk

No comments:

Post a Comment